vineri, 17 septembrie 2010

Despre muzica

Bine...aici as vrea sa aud parerile altora....mie in general imi place Metal-ul , dar nu spun "NU" si Pop-ului sau Rap-ului....ador , Ramestein , Iron Maiden , Scorpions , Guns'n'roses , Anthrax , Megadeth , Nightwish , Children Of Boddom si #1-ul din lista mea : METALLICA ! Pur si simplu ii ador pe tipii astia...din pacate James s-a casatorit exact in anul in care eu m-am nascut !....Pe asta l-am pierdut sigur din moment ce are si 3 copii:Cali (13 iunie1998), Castor (18 mai 2000) si  Marcella (17 ianuarie 2002). Eh ... ma rog....sa-i traiasca....

Pana una alta , ma gandeam sa-mi iau chitara. In principal mi-ar place una clasica dar asta ( a lui James ) este atat de tare :X:X:X:X :
 Ador chitara aia ! ! !....Doamneee....l-a  vazut cineva inainte sa se tunda? era asa de tare tipul !e misto si acum dar e pacat de parul ala de-a dreptul EPIC ! :
(scuze pt calitatea imaginii)
In orice caz e idolul meu....scuze ca m-am abatut de la subiect dar oricum...dati-mi parerile voastre in legatura cu muzica preferata si mai ales idei pt blog ....merci beaucoup !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu