sâmbătă, 18 septembrie 2010

Alina( my best friend)

    Prietenii sunt o parte foarte importanta a vietii. Daca nu ai prieteni nu ai pe cina sa te bazezi niciodata nu vei ajunge unde vrei. Desi pot enumera cativa prieteni buni aici am sa vorbesc in special de o prietena ce mi-a schimbat viata. Din fetitza de clasa a IV a care batea baietii  ma facut o versiune mai blanda a fetitei de a IV a. :))=)) . . . Aceasta prietena este Alina. Daca ve intrebati cine e Alina va spun eu. E cea mai buna prietena a mea. Daca ar fi sa o descriu as putea foarte bine sa spun : Draguta , dar asta ar fi doar o saisprazecime din felul ei de-a fi. Alina e o fetita dulce cu par blond si ochi albastri. E mereu pusa pe glume si mereu rade la glumele mele. Cel ce a spus Inaltimea nu conteaza avea dreptate. Bubu(alina) poate k nu e o lungana dar e bine asa cum e. Ne cunoastem inca din clasa a VI a cand am mers impreuna cu autobuzul prima data.
 
   Se pare ca de cate ori cineva ne vede impreuna noi ori vorbim ori radem pe saturate.Bubu are un simt al umorului destul de dezvoltat iar faptul ca ascultam amandoua Metallica ne apropie destul de mult. Cel mai bun lucru la ea este ca mereu poti conta pe ea si pe sfaturile ei. Intotdeauna vin din inima si cand nu stie cum sa te ajute chiar se vede ca incearca sa-ti gaseasca o solutie.

   Noi doua avem multe hobby-uri impreuna. Printre ele s-ar numera pasiunea pentru citit carti fantasy , desenatul , mersul in parc , ascultatul muzicii formatiei Metallica, spusul glumelor despre profi dar mai ales comentariile despre ei in timpul orei.De multe ori vrem sa mergem la cinema si ajungem acolo iar daca este un film de groaza si unul de comedie mereu ne ciondanim cu privire la care sa mergem.
  Uneori ne place sa venim una la alta. Vine ea la mine peste noapte sau vice-versa. Amandurora ne place sa ne jucam pe GTA sau Assassins Creed si sa facem haz de orice.

    Scoala e asa de plictisitoare fara Alina in clasa( ea find la real si eu la uman)...noi care obisnuiam sa comentam absolut tot , noi care nu taceam o secunda decat atunci cand se uita profa/proful urat la noi...Ea a fost mereu cea mai buna la mate , fizica , chimie si restul materiilor de real pe cand eu eram buna la romana , engleza ...etc asa ca nu era greu sa ne ajutam una pe alta..desi ea ma ajuta pe mine mai mult :))....
Bubu UR MY BEST FRIEND !
A L I N A ( BUBU) :

(Alina in parc)



Eu si Bubu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu